Recursos i exemples de vídeos
Disposem d’una gran varietat de recursos que podem utilitzar: vídeos educatius de contes, cançons, etc. , aquests els podem adaptar a les nostres necessitats, i fer-los més motivadors.
Screentoaster: molt similar al dotsub.com, ens permet integrar text a una imatge, subtitular en diferents idiomes. Molt útil si a classe tenim nens en diferents idiomes, o bé volem posar subtítols per fer-lo més atractiu.
Podcast: Són arxius d’àudio on podem trobar un programa musical, una lliçó amb angles. És pot fer d’una manera molt senzilla, no és necessària tenir una gran infraestructura tecnològica, tothom el pot crear. Molt recomanat per coses repetitives que han d’aprendre els nens a casa i que també hi poden col•laborar els pares.
Microblogging i la seva utilitat: És un servei que permet als seus usuaris enviar i publicar missatges breus, generalment sol text. L’usuari d’origen pot restringir l’enviament d’aquests missatges sols a membres del seu cercle d’amics, o permetre l’accés a tots els usuaris. El Twitter, és el líder més destacat dels sistemes de microblogging. És un espai web on deixo el meu missatge i algú el llegeix i van responen. Una eina que la podem, per exemple , per demanar opinió als pares sobre algun esdeveniment.
També hem pogut veure els marcadors socials, que es tracta d’una tecnologia senzilla i molt actual d’arxivar, organitzar i compartir les nostres adreces d’Internet. Un d’ells és el del.icio.us. Una característica és l’ús d’etiquetes (TAG) per organitzar i que tothom pugue saber on es troba. Una desavantatge és que no hi ha una norma estandarditzada de l’ús de les etiquetes i això pot provocar resultats confosos a l’hora de la recerca; tampoc hi ha una estructuració jeràrquica d’etiquetes, és a dir, indicar d’alguna manera que una etiqueta depèn d’una altra més general.
En quant a l’educació ens facilita la cerca de recursos per poder complementar les classes; en quan a l’aula el podem utilitzar els marcadors amb els alumnes perquè comparteixen enllaços i s’enriqueixen mútuament.
Disposem d’una gran varietat de recursos que podem utilitzar: vídeos educatius de contes, cançons, etc. , aquests els podem adaptar a les nostres necessitats, i fer-los més motivadors.
Screentoaster: molt similar al dotsub.com, ens permet integrar text a una imatge, subtitular en diferents idiomes. Molt útil si a classe tenim nens en diferents idiomes, o bé volem posar subtítols per fer-lo més atractiu.
Podcast: Són arxius d’àudio on podem trobar un programa musical, una lliçó amb angles. És pot fer d’una manera molt senzilla, no és necessària tenir una gran infraestructura tecnològica, tothom el pot crear. Molt recomanat per coses repetitives que han d’aprendre els nens a casa i que també hi poden col•laborar els pares.
Microblogging i la seva utilitat: És un servei que permet als seus usuaris enviar i publicar missatges breus, generalment sol text. L’usuari d’origen pot restringir l’enviament d’aquests missatges sols a membres del seu cercle d’amics, o permetre l’accés a tots els usuaris. El Twitter, és el líder més destacat dels sistemes de microblogging. És un espai web on deixo el meu missatge i algú el llegeix i van responen. Una eina que la podem, per exemple , per demanar opinió als pares sobre algun esdeveniment.
També hem pogut veure els marcadors socials, que es tracta d’una tecnologia senzilla i molt actual d’arxivar, organitzar i compartir les nostres adreces d’Internet. Un d’ells és el del.icio.us. Una característica és l’ús d’etiquetes (TAG) per organitzar i que tothom pugue saber on es troba. Una desavantatge és que no hi ha una norma estandarditzada de l’ús de les etiquetes i això pot provocar resultats confosos a l’hora de la recerca; tampoc hi ha una estructuració jeràrquica d’etiquetes, és a dir, indicar d’alguna manera que una etiqueta depèn d’una altra més general.
En quant a l’educació ens facilita la cerca de recursos per poder complementar les classes; en quan a l’aula el podem utilitzar els marcadors amb els alumnes perquè comparteixen enllaços i s’enriqueixen mútuament.
No hay comentarios:
Publicar un comentario